+++

"Männoskor" leker med livet, Jag leker med döden
"Människor" dricker kontrollerat, Jag dricker okontrollerat
"Människor" har dålig musik smak, Jag har bra musiksmak
"Människor" kommer undan, Jag åker fast
"Människor" ser färger, Jag ser bara svart eller vitt
"Människor" kommer till London, Jag kommer till närmsta psyk
"Människor" sportar, Jag röker ciggaretter
"Människor knaprar godis, Jag knaprar piller
"Människor" har ett förhållande, Jag har två
"Människor" älskar solen, Åh fan vad jag hatar den
"Människor" tuggar maten, Jag tuggar mig själv
"Människor" är fulla, Jag är helt jävla tom
"Människor" känner sig hel, Jag är helt jävla halv, kluven, frusterad, irrirerad, deprimerad
"Människor" bygger upp, Fyfan vad jag river ner.
Jag springer och springer men står helt jävla still, döden vill verkligen sluka mig, och livet bara hatar mig. Någon mycket älskad skrev till mig :
"för att överleva måste du gräva dig ett litet litet hål. så du kan andas."
Hålet jag måste gräva mig till, måste komma snart, så jag kan andas, få ro, få bort mina inre skrik, få bort alla demoner, få bort min ångest, få mig att vilja leva. Snälla, jag behöver få leva, fort. Jag vill till London, Jag vill bli sund, Jag vill se saker i färg, Jag vill känna mig hel. Jag vill kunna festa och ha kul, Inte bara falla mitt itu. Jag vill känna kärlek, inte bara meningslösa knull.

Du förstår mig va?

Ps. Jag stör mig på "Människor" . Förlåt


Kommentarer
Postat av: fillefis

Sanna du måste förstå att utan dig i mitt liv så... jag kan inte ens hitta ord. Även om jag inte träffar dig varje dag; (ibland bara någongång i halvåret) så är du alltid nära mig, ja det låter som en klicha men jag tror nog fan att det är vad du och jag är. en klicha. Sanna du är verkligen det finaste, käraste och dyrbaraste jag har, lovar jag hade aldrig sålt dig på tradera:P.. Ps Det var du som sa vi skulle skämta om d.

Vad jag än säger så kommer det inte ens i närheten av vad jag menar. Men jag vill inte vara i förhållande, inte åka till London, inte knapra godis och inte bygga upp NÅGONTING- om inte du finns där och delar allt med mig! allt livet ska erbjuda- jag vill inte ha någonting utav det, om jag inte får ha dig... jag älskar dig Sanna Rosén, nu och för alltid.

2011-05-25 @ 21:52:42
Postat av: fillefis

Skrev ett långt inlägg men trög som jag är så sparade jag nog inte dSanna du är det finaste, dyrbaraste och dyrbaraste jag har.kan inte riktigt förklara för det blir bara en kliche( precis som vi två)..Träffar dig inte ofta men du är endå alltid nära på något sätt..Vill inte vara i förhållande, inte till London, inte knapra godis inte bygga upp NÅGONTING om inte du finns där och delar det med mig. Kan nog inte ens få dig att förstå så orolig jag är för allt detta, vill inte utan dig, kan inte ens se mig överleva utan dig.... Jag vill uppleva livet med dig Sanna Rosén, inte alla andra. Tänk vi två avsum vandra genom allt tillsammans,( du vet lika väl som mig att vi klarar det om vi vill)...



Jag älskar dig.

2011-05-25 @ 22:00:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0