+++

Är helt jävla förtvivlad. Idag är jag fan allt. Ångest ångest ångest ilska tårar frustration panik!
JAG VILL INTE! Jag vill ingenting! Jag har ingen glädje eller någon som helst livslust i mig! Allt jag ser hos mig själv är äckel.. äcklig äcklig äcklig och totalt jävla misslyckad ! jag är fel! allt jag gör är fel, allt jag säger är fel! FEL FEL FEL! Det är inte konstigt att folk drar! Det är inte konstigt att ingen orkar med mitt kaos. Om jag inte orkar med mig själv, hur fan ska någon annan då göra det? Jag vill ingenting nå mer. Jag kommer inte lyckas med något. Jag skjuter upp. Jag gör ingenting. Jag vill ingenting. Just nu! Jag är så arg!!!! Så arg för att jag blivit sån här, så arg över att jag är.... Jag... Jag skämms och äcklas över mig själv varje dag. Allt jag gör eller säger ska vara så jävla.. Konstigt?.. Allt blir konstigt!!!!!!!!!! Jag orkar inte mer. Jag står och stampar kvar i skiten för jag vet ingenting annat än skit! Tanken över att må bra gör mig.. rädd.. För vägen upp till att må bra gör så mycket ondare än att stanna kvar nere i skiten.
Fan fan fan fan fan.. Det kommer alltid vara så här.. Nu är jag som värst.. Igen. Frågan är hur länge man orkar. Kaoset kommer döda mig. Jag har inte mått så här.. på... många år.. Jag har inga glas kvar.

Jag hatar allt.

Kommentarer
Postat av: amanda

du är inte äcklig. du är den fräschaste jag vet. älskar dig över allt! :*

2011-03-06 @ 15:20:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0