+++

Jag vill våga berätta för dig hur fruktansvärt vacker du är, hur fruktansvärt speciell du är och hur bara en blick från dig från andra sidan av ett rum kan få mig att smälta ihop och få en sån varm känsla i hela kroppen, som annars känns så tom och kall.
Jag vill kunna berätta hur mycket jag skulle göra för dig.
Jag vill kunna berätta alla saker för dig, alla känslor som jag känner utan att det blir fel. Men det blir bara fel, för när jag ska förklara så fylls alla dom där känslorna till rädsla och jag kan inte berätta det på rätt sätt.
Det är antingen pga ångest eller för att jag alltid är aspackad när jag väl ska berätta.
Kärlek gör mig feg. fyfan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0