+++

Alla hjärtans dag är över..
Jag sitter med ett glas vin och har precis kollar klart på min absoluta favorit kärleks film, the notebook såklart.
Det finns ingen film som jag gråter så jävla mycket av. Det finns ingen kärleks film som berör mig så fruktansvärt mycket. Det är en film som jag kan gråta i timmar efter jag har sett den. Så ja, Är det någon där ute som inte har sett den.. Se den. Den är fantastisk.


Ett glas vin till sen ska jag sova. Ska upp tidigt imorgon för blodprov inför litium behandlingen.
Ja, Jag tänker ta emot behandlingen. Det kan ju inte bli sämre än vad det är.
Jag hatar att ta blodprover, Det är något bland det värsta jag vet. Är nära att svimma och kräkas varje gång. Men jag kan börja vänja mig med det då jag kommer få gå på kontroller en gång i veckan i 4 veckor och sedan var tredje månad. Det jag oroar mig för är viktökning. Det är någon biverkning jag inte vill uppleva igen.

Allt kommer nog lösa sig.. Till slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0